Andra gången gilt

Nu, andra gången gilt, försöker vi sticka iväg till skåne igen :) Hoppas askmålnet håller sig lååångt borta så vi kommer dit och hem igen på söndag. Ska åka om typ 40 minuter så nu måste jag sminka mig lite och kolla så jag har med mig allt. Usch alltid ångest med packningen innan jag ska åka men nu jävlar har jag förhoppningsvis med mig allt!

Kommer missa våran cup i helgen i täby, säkert första cupen jag missar nu :o lite sorgligt, men gå och vinn nu flickor! Och ha det bra allihopa och grattis Amanda igen! Puuuuuuss


Överaskade födelsedagsbarnet Amanda idag i omklädningsrummet med massa ballonger, presenter och smällare hihi :) graaaattiiiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0