april april din dumma JÄVLA sill

Dagens planer för aprilskämt:
"Du det är en sak jag skulle vilja säga dig...du är ful"

"Jag har alltid velat berätta det här...jag tänder på gem, så jag tänkte nästa gång kanske du kan klä ut dig till ett sånt..?"

Sen vare lite fler men jag kommer inte ihåg haha :) På lunchen satt vi och diskuterade lite vilket skämt Ellen skulle dra för sin pojkvän. Så försökte vi komma på något att göra för vår 60:åriga klassföreståndare men jag tror aldrig det blev av.. :o
   Istället bjöd båda hon och vår NO-lärare oss på bullar och saft och rektorn sa till oss alla att vi fick sluta klockan två istället för kvart i fyra. En bra dag helt enkelt! Dessutom fick vi tillbaka nationella i engelskan och jag fick 9/10, alltså MVG- tjihoo! Och vi fick tacos till lunch, haha. Good day, good day.. 


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAH den andra XD

2010-04-01 @ 18:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0