Cracy feeling

För första gången (tror jag) i en dröm så har jag tänkt "det här är en dröm" och vaknat upp. Det var lite konsigt. Jag drömde att jag kollade på en film då en kille jagade en annan kille som satt på cykel och helt plötsligt var jag den killen som satt på cykeln. Även fast jag visste att det var en dröm så var jag ändå rädd när jag vaknade haha. 
   Nu håller några grannar på att bygga någonting eller nåt så det låter som att dom är på min altan hela tiden fast dom inte är det. Samtidigt sitter jag framför tvn och så kollar jag på en film där en tjej blir våldtagen. 
   Jag känner mig typ rädd nu asså haha, jag har en konstig känsla i min mage. Behöver sällskap! hoppas Emma vaknar snart så vi kan ses, om hon inte redan är vaken då hoppas jag att hon kollar på sin mobil :) 
 
Haha cp-inlägg men jag känner mig helt galen, måste sysselsätta mig med något nu hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0