Even the best fall down sometimes

Har inte gjort mycket alls idag. Drog till jakan en liten snabbis och införskaffade mig två tröjor. Hittade en väska och ett par örhängen också men kan inte riktigt bestämma mig. Tycker 50 kr är dyrt för örhängen haha, vill ha dom för 20! och väskan kostade 400 tror jag, får se vad jag tycker är värt att köpa :) hoppas på att sandra kan lägga fram ett litet bud till hennes syrras väska hahaha.

Har galet tråkigt nu, har läst lite ur min engelskabok men den är så tråkig så jag håller på att dör. Plus att två av figurerna i boken heter Dally och Darry, har ingen aning om vet som är vem? Aja, har ingen intressant bild så ni kan få lyssna på en liten låt som jag spelar typ hela tiden här hemma, mitt musikförråd är inte så stort and i like it!



Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0