farewell stockholm

Har hållt på att packa i flera timmar nu känns det som! Gillar inte att packa, är så himla dålig. Jag frågar varje gång typ 10 gånger vad jag behöver ha med mig till alla möjliga personer, mest mina föräldrar som får lida. Jag brukar drömma också om att jag börjar packa typ fem minuter innan vi ska åka så hinner jag inte packa klart så åker min familj eller vänner utan mig och jag springer runt där som en galning och försöker hitta saker att packa. Sandra sa att en sån dröm betydde något men jag kommer inte ihåg vad haha :) Jag gillar inte att packa helt enkelt!
   Jag ska iallafall som sagt åka till Skåne med min golfgrupp imorgon. Planet går 21.45 tror jag och så kommer vi hem på söndag kväll, kommer säkert bli jättemysigt :) Så vem vet, det här kanske är sista inlägget på ett tag, stackars er!!



HAHA charmiga strumpor, charmigt leende, charmig hals, charmigt hår
- äsch! nu ska jag sova istället :)

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0