Innebandy, hey hey, innebandy!

Det är innebandy på TV nu och jag är arg att jag inte är där! Förra året fick vi dela ut lite blad och jag och Emma hade mycket kul och sen fick vi kolla på matcherna helt gratis :o nu fick vi inget sånt erbjudande så några tjejer från laget köpte egna biljetter men det lät inte så lockande med skymd sikt för typ...300 kr eller vad? haha men nu vill jag se det, förra året var fan riktigt kul med mig och Emma där som slängde på alla typ 20 blad. Lätt värt att göra det jobbet för att få kolla men neeej nej. 
  
Så idag har jag inte gjort någonting. Eftersom vår resa blev inställd i torsdags så hade jag inte planerat in någonting alls i helgen och jag kände mig inte särskilt spontan idag. Åt lite köpt paj och dricker lite cola, kollar på innebandymatchen på tv :) Jag vill hang out Toetoe, Sandrejja och Karkelicious ikväll men T och K verkade itne så taggade, eller dom kom hem sent sa doooom. Men blir ni taggade så vet ni vart jag finns för jag håller på att ruttna :) puss puss puss, simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Toreman

140 riksdaler :)

2010-04-17 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0