She's a little bit too much even for my friend

Ställde klockan på nio idag, gick upp och stack till skolan för ett muntligt matte nationella. Det gick helt okej faktiskt, kändes helt okej bra. Efter det gick jag till ica med Helena och handlade mat haha, jag kände mig som en student som nyss flyttat hemifrån och ba "den här kostar bara fyra kronor istället för den där för nio kronor, den tar vi!" haha. Men jag måste äta mat själv ikväll (och igår!) och jag fick en femtiolapp för att köpa det jag ville ha men jag kände för lite godare mat än köttbullar så det blev lite dyrare (: 
  
Nu är det dags för att plugga iallafall, reflektionsdag idag och jag ska få någonting gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0