the dawn is breaking

Har haft en riktigt extraordinär dag. Hahah näe jag skojade bara men jag har gjort massvis med saker känns det som. Bland annat spelat min första golfrunda detta år! Lite kyligt men annars skönt att komma ut. Har också målat min spegel så du är den som ny igen :), åkte till veddesta och köpte ett har solbrillor, rensade en hylla i min garderob vilket ledde till att jag fick lite småångest för jag inte kom i ett par byxor så jag stack ut och sprang. Tog en dusch, målade naglarna svarta och satte mig vid datorn för första gången på dagen typ halv åtta! Hemmadag men ändå inte tråkig dag :D Dock börjar skolan imorn, ser inte fram emot det...men men, life's life.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0