tråkig information (läs på egen risk)

I fredags var jag och lite flickor hemma hos Emmapemma. Vi sov över där allihopa och hade det fenomenalt som Emma själv uttrycker det.
  I lördags vaknade jag av Sandra som petade på min fot. Vi gick upp, Tove och Emma städade huset medan jag och Sandra segade lite. Hade en mysig liten halvdag ute på Emmas gräsmatta och drack lite energidricka och spelade in mycket fina dokumentärfilmer. Efter det stack jag hem och latade mig hela kvällen och gick och la mig jättetidigt för jag höll på att svimma av trötthet :)
   I dag väckte mamma mig klockan åtta (!!!) för att vi skulle ut på golfklubben och städa. Gick runt med Ida och plockade lite kvistar men efter ett tag blev det inte så mycket plockande utan mest prat. Och efter det hade vi en tre timmars lång träning med golfen. Ida hade suktat mig med en club sandwich redan i början av dagen så det var det ända jag tänkte på när min mage kurrade medan jag stod och slog massa dåliga slag. Till slut slutade träningen (hahah vi kämpade oss igenom) och vi gick och åt. Blev hämtad av pappa och efter en liten tupplur i sofffan kom min syster, farmor och farbror hem till oss och grillade. Extraordinärt god mat och jag underhöll mig lite med min syrras nya mobil som hade spelet hänga gubbe haha :) Efter det följde jag med min andra syster och handlade mat för hon flyttar nu iväg till sin kompis lägenhet i tre veckor medan hon är i Florida. Så nu blir det säkert ensamt här hemma, men säkert lite skönt också (:

Och eeeeeeefter det tog jag en dusch, kollade på TV och nu sitter jag här och skriver världens dåligaste inlägg. Och nu upptäckte jag att jag skrev dåligaste istället för sämsta också, det går bra det här! Grattis ni som har läst igenom min otroligt spännande helg, nu kan ni få gå och sova för det ska jag göra. Puuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: emma

"nu kan ni få gå och sova" hahahahahahh

2010-04-27 @ 14:39:09
Postat av: Jennifer

japp, du får tillåtelse att gå och sova nu :D fast du läste det 14.39 så kanske lite tidigt för din smak...vad vet jag?

2010-04-27 @ 18:12:53
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0