Vårkänslor = lyckorus


imponerad över din vighet helena!







Nu har jag snott alla dessa bilder från Elin, hoppas du kan förlåta mig för denna grova stöld Elin!

Stack iallafall iväg till hummelmora och hade det lite mysigt vid vattnet idag. Det var dock lite kallt så vi stack efter en timme men kakorna var goda iallafall! När vi hade varit där stack vi iallafall hem till Helena en liten stund och spelade ett tråkigt barnalfapet hahahah. Men men, det var trevligt ändå :)

Ibland får jag värsta lyckorus genom kroppen nu när det har blivit vår, så himla underbart! Går och ler när jag är på väg till bussen typ hahah.


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha, oacceptabelt! ;)

2010-04-09 @ 23:28:54
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0