Vulkanutbrott

Okej inget "farewell stockholm", det kan ni glömma. Vi kunde inte åka till Skåne igår för att det hade hänt ett vulkanutbrott på Island och askan hade spritt sig, kuuul. Riktigt besviken blev jag, hade verkligen ställt in mig på det här! Men men...livet är tufft, positivt var väl att jag fick göra mattenationella idag och slapp skjuta fram på det, och det kändes faktiskt ganska bra! Fick samma svar som Elin och Kyrkan på en uppgift och dom är smartaaaa :D. 
  Nu är det bara att vänta på ett besked om när vi ska åka nästa gång så kan jag besluta mig fall jag ska packa upp min väska eller inte, det verkar lite jobbigt faktiskt.. :)

 



Jag som var taggad på golf och sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0