börjar bli lite trött på samma gamla visa..

Artig människa: "vad har du valt för gymnasium då?"
Jag: "nackademin"
"???"
"det ligger i stadshagen"
"jaha spännande, hur kommer det sig att du valt det då? Någon speciell linje?"
"nej bara vanlig sam-ekonomi"
"jaha, är det någon mer du känner som ska gå där eller?"
"nej det är bara jag"
"jaha, spännande med lite nytt! Varför valde du just det då?"
"jag vet inte, tyckte skolan verkade bra"
"jaha, okej..jo min olof valde ju..."

undrar hur många gånger jag har haft den här konversationen med folk under sommarlovet hahah. börjar bli lite tröttsamt nu..och snart börjar skolan och jag är nervööööööööööös!

Kommentarer
Postat av: tove

och jag har ställt den åtta gånger till dig min käre, för jag är artig serru :)

2010-08-13 @ 01:31:25
URL: http://tmn.blogg.se/
Postat av: emma

det kommer forsätta hela ditt liv



"vilken skola går du på nu då?"



"vilken skola gick du i?"



gång på gång på gång av samma jävla människor som inte ens lyssnar på svaret

2010-08-13 @ 15:23:57
Postat av: Jennifer

ja det är det jag fruktar vettuuuu...

vad är detta tove, skaffat en blogg? :O

2010-08-13 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0