det är imponerande minsann

hmmm...mitt H&M nagellack som jag målade på i...onsdags kväll sitter fortfarande kvar! helt utan någon liten bortflagning eller nånting!!!!!! och jag har inte fyllt på en enda gång, det är nästan lite läskigt! jag menar H&M! (läs med jättestora bokstäver men eftersom H&M heter med stora bokstäver så gick det inte att förtydliga lika bra..).

en annan spännande sak är att jag har gått ner hela 3,2 kilo under dessa underbara dagar! lite bättre självförtroende får jag minsann när jag kollar ner på min mage som nästan inte är där längre :) men sen kommer jag på att det är för att jag har varit sjuk så då är det inte lika glädjeuppbringande längre.
Fint ord det där - glädjeuppbringande, kände verkligen att "där satt den!".

nu ska jag fortsätta lite på min "operation blifrisknu" och åka ut på stan (barkarby outlet) och kolla lite mobiler och golfskor, skönt att komma ut lite :). dessutom har jag tagit en lång dusch inkl. allt! och borstat tänderna, och ska byta lakan och slänga alla sjukisgrejer i tvätten och och och, gör lite friska saker minsann! så att jag är en frisk och fräsch fläck igen!


Kommentarer
Postat av: Tove

jag vill också bli sjuk om man går ner så mycket

2010-08-22 @ 16:11:33
URL: http://tmn.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag är tyvärr rädd att man går upp allting ganska fort igen...ingen bra diet riktigt!

2010-08-22 @ 17:22:21
Postat av: Sandra

wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow vad sjuk du måste ha varit :O

jag behåller gärna 3,2 kilon dock :)

2010-08-22 @ 17:27:17
URL: http://sandrakimberly.blogg.se/
Postat av: JB

hmmm näää inte så sjuk men om man har ont i halsen och lite feber så är det inte dagens hobby att äta direkt :D fast jag tror dock att det där måttet kanske var lite halvsant, fast jag vägde efter jag hade ätit ändå so I don't knoooow :o

2010-08-22 @ 17:49:25
Postat av: emma

det här inlägget hade jag missat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag gick ner nästan 4 kilo när jag var matförgiftad, känn på den du!

2010-09-18 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0