saker som (kanske bara) jag stör mig på

- Alltid på "two and a half men" så sitter dom alltid och äter och börjar snacka och sen så tvingar alltid "Alan" "Jake" att gå iväg från bordet av olika anledningar och den stackars ungen får aldrig äta klart!

- På många tv-serier så låtsas dom alltid hälla upp kaffe men man ser att dom inte gör det egentligen, jag menar - hur mycket extra jobb kan det vara  att behöva hälla upp lite kaffe bara? Eller bara något svart!

- På t.ex. "vänner", "how i met your mother" och "rules of engagment (?)" så sitter dom alltid vid samma bord/soffa hela tiden och det är aldrig upptaget förutom i "vänner" under ett avsnitt! dessutom så på "how I met your mother" så är dom alltid inne på en bar, även fast det är mitt på dagen, i mean come ooooooon!

- På Bauhausreklamen så slutar den med att det är ett låtsas spikljud men nu när pappa står utanför dörren och spikar samtidigt så hör jag att det låter inte ens i närheten likt!

Hheheheheheheheheh man kan ju kanske konstatera att jag har blivit en liten slags tv-nörd nu under min lilla sjuklingsperiod men vem blir inte det? och fan vad jag tjatar om att jag är sjuk, vem blir inte det? haha


Kommentarer
Postat av: emma

men i vänner så är det ju så att alla VET att det är deras soffa! :D eller så har dom inget liv så det är alltid någon av dom som sitter där och håller platserna haha

2010-08-22 @ 22:30:12
Postat av: Sandra

hahahah du är ju lite weird ibland :D

2010-08-24 @ 21:11:05
URL: http://sandrakimberly.blogg.se/
Postat av: Johanna

nörd.... (fast jag håller med dej;P)

2010-10-19 @ 21:03:34
URL: http://likaolika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0