Buzzer

Jahapp, nu var det lov då. Känner inte att jag är särskilt skoltrött faktiskt så jag skulle kunna gå en vecka till och sen ha lov, haha. Men man ska väl inte klaga antar jag!
  Vi fick sluta tidigare idag på NO:n så då gick vi direkt och käkade och det var fan det vidrigaste jag någonsin har ätit i skolan. En kille (sandra som vittne) spottade till och med ut första tuggan av mat. Typ kycklingryta med ananas i som smakade skit. Men Pohlman som är a man åt såklart upp allting, hahah det var fan stark gjort asså.
  Efter det stack vi hem till pohlish och spelade buzz ett litet tag tills vi fick gå tillbaka till skolan och spela innebandy på idrotten, tjohooo :)


Såhär länge sen var det sedan jag var hos lilla Pohlman :) Fast det här ser inte ut att vara så länge sen haha och det var inte en så charmig bild, HAHA. Men vad kan det va? åttan maybe (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0