I said brrr, it's cold in here

Jag är inte sådär jättegrym på uppdatering känner jag men jag vet aldrig vad jag ska skriva.
Nyss så började vår kran utomhus spruta ut vatten i en stenhård stråle. Så gjorde den för några veckor sen också, det var ltie läskigt :o Så nu behövde jag gå och stänga av vattnet och allt!
  Igååår var det söndag, då spelade jag match mot bele, sen gjorde jag inte så mycket mer. I lördags höll mina öron på att sprängas av kyla då jag och pappa gled runt lite överallt i staden. Först till ett öppet hus och sedan till farmor. Hade mitt hår i en knopp och ingen mössa så jag höll på att dööööö, men jag överlevde :) Dock går ju fucking sl-tågen bara i halvtimmestrafik nu så när vi skulle hem lyckades vi passa in ett tåg som var inställt. Och alla bussar och tåg och tunnelbanor och allting är ju försenat så det är inte precis världens roligaste att transporteras kommunalt nu om vintern. Jag längtar till sommarn :) Och för att vara på topp på sommargolfen nu så ska jag iväg på golfträning ikväll, adjöss :)


haha proffsigt..


Kommentarer
Postat av: Emzo

mmm, ligga i hundra år ute på en filt med äckliga kryp och äcklig svett som rinner i knävecken! <3

2010-02-01 @ 20:50:53
Postat av: Jennifer

underbart!

2010-02-03 @ 12:39:20
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0