I'm too cool for a fool

Fan jag är uppe aldelles för tidigt! Antingen får jag bråttom, eller så får jag sitta och vänta i typ 20 minuter. Jag ska gå typ...55 och klockan är 30, platta håret måste jag göra annars är jag klar. Kanon!
  Anywaayy...igår spenderade jag inte direkt alla hjärtans dag så som man ska kanske, eller ska och ska men aa. Jag spelade match, tränade innebandy med golfgruppen och sen satt jag hemma och gjorde lite läxor. I för sig så var jag ju med både mitt innebandy lag, golfgrupp och familj så lite av mina kärleksbubblor fick jag ju skicka ut, haha :D.
  Denna vecka kommer bli rätt så najs tror jag. Friluftsdag på onsdag, skol-dm på torsdag och sen bara allmänt chill med läxorna :) Sånt gillar vi! Puss adjö.


Kommentarer
Postat av: Ema

charming! :D

2010-02-15 @ 21:14:04
Postat av: Jennifer

very!

2010-02-16 @ 18:27:00
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0