Kista centrum

Jag har nyligen varit i Kista med Sandra. Kallt som satan är det ute, snön blåser överallt och bussarna är sena! Sandra köpte iallafall ett par jeans och sen gjorde vi inte så mycket mer. 
  I onsdags och idag när vi var i kista så har två stycken killar som jobbat med någon telefongrejs, typ tele2, frågat oss fall vi var över 18. Har hänt ganska många gånger faktiskt. Frågan är hur långt jag kan komma med detta, min läng hjälper mig :) Skulle fan vilja testa att köpa typ öl eller nåt på ica och se fall jag kommer förbi, tveksamt haha, men fan, flera gånger har folk trott att jag vart över arton så varöfr inte? måste testa det någon gång :D


HAHA äsch den får duga :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja testa du :)

2010-02-21 @ 11:44:57
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fast ifs måste man alltid visa leg om man är under 25 tror jag, och du ser ju inte ut att vara över 25 XD

2010-02-21 @ 11:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0