Studiedag


Kille1: Varför gjorde  du så för?
Kille2: Jag har en finne
Kille1: Men det är ju fest om 3 dar!

Idag är det studiedag. Jag hade funderingar på att ta mig till jakan och inskaffa mig en ny mascara men det orkade jag inte med. Istället har jag glidit runt här hemma och kolllat lite vänner och sådant. Jag har egentligen ingenting att skriva, har bara inte skrivit på ett tag kände jag. I måndags var jag och Tovelito på spinning, sadlarna var så smala så igår hade jag ont i rumpan :) Igår hade vi också vårt första nationella prov, gick faktiskt ganska bra tror jag, hoppas det iallafall. Imorgon har vi vårt nästa, behöver läsa på lite om vad krönika, novell och insändare och allt sånt där är sen är jag redo.

Som vanligt går det inte att ladda upp några bilder på min skitdator, men jag kan leta upp någon gammal snygging :D














































I somras, me & Ida :) Fina vita fötter och allt


Kommentarer
Postat av: ida

åååh , saknar sommaren med dig jenniiiiieee !! <3

2010-02-23 @ 07:55:08
URL: http://hultiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0