summertime

Vissa dagar är såna dagar då jag kollar på mig själv och tänker "fyfan vad ful jag är". Såna dagar har nog de flesta. Jag har gått igenom min garderob och inte hittat ett enda vettigt plagg att ha på mig imorgon. Visserligen är mitt utbud inte så stort men för varje plagg jag sätter på mig så vill jag bara slita det i stycken.
Det är såna dagar som den här som jag bara längtar till sommarn. Jag vet att jag kan bli mycket snyggare och känna mig så mycket bättre om jag fixar till lite detaljer. Men jag tänker bara att jag ska göra det när det blir sommar. Då jag är lite brun och får gå runt i skjorts och kjolar istället för jeans och strumpbyxor. I för sig skulle jag kunna snygga till mig nu, men jag känner bara att jag behöver sommar och sol nu. Jag vill känna mig snygg. Fyfan, nu vill jag gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

honeeeeeeeeeeeeey you always look good in my eyes :)

2010-02-16 @ 19:29:44
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: empotempo

jag håller med till många många procent :)

2010-02-16 @ 19:59:00
Postat av: Jennifer

thank you :)

2010-02-16 @ 22:07:32
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: Elin

duuuuuude, what are you taking aboout? yooou're really hoot! :D

2010-02-17 @ 20:15:33
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: emma

håller itne med om att du inte ser bra ut.. utan att det ska bli sommar hhaha

2010-02-17 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0