Televizion

Hmm..under en paus på TV på fem minuter lyckas tre stycken reklamer ha med en "framröstad som årets produkt år 2010". Himla många som fick det priset :o Eller är jag helt pantad nu?

Lite mer TV, har ni sett den där nya mascaran som vibrerar? Hur ska man använda den? Varför visar dom inte det i reklamen och jag undrar hur jävla mycket den kostar, hahah galenskaper :)

Idag var det plusgrader! Jag är glaaaaaaad. Det var kramsnö och snöbollskriget började igen men det jag tänkte på var att snön kommer smääältaaa. Hoppas det hålelr sig på plussidan nu så får vi lite slask i någon månad och sen är det bra igen, tjalalal :) Hahah har ändrat mina åsikter och snön lite sen i december maybe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0