zzZzZzZz


(snodd från Sandra, fast juste, hon har lösenord så ni kan inte se)

Jag är trötter idag. Igår klättrade jag och Sandra med skolan. Hade friluftsdag och allt och det var skitkul. Träningsvärk i armarna nu bara :) På kvällen hade vi ungefär världens sämsta match men den var så jävla dålig så jag skrattade mig igenom hela. Nu imorse har vi haft skol-dm och det gick också helt åt helvete. Men men, what can you do? första matchen borde vi ha kunnat spela lite bättre men thats life. Nu har jag iallafall träningsvärk typ överallt och trött i hela kroppen, och ja Helena du har haft en jobbigare vecka men du är lite mer tränad än mig :)

Nu ska jag ta en lång dusch, bädda mig ner i soffan och ligga och slappa hela kvällen. Ingen träning ikväll, sköööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0