And the party don't start til I walk in

Exakt 00.00 la jag mitt huvud på kudden igårkväll, utan att det ens var planerat! Coolt va?
Klockan är nästan 12.00 nu och jag skulle egentligen varit hon Sandra nu men några andra flickor var sena så jag sticker dit om cirka 25 minuter istället. Efter lite umgänge med dom sticker jag vidare till nästa umgänge och kollar på en match eller två. Efter det drar jag hem och bakar ännu en paj så vi har något till vaniljsåsen ikväll. Och det var ungefär så min dag kommer se ut, fullt planerad :) Nu ska jag välja något att ha på mig, see you guys later alligator (:


Denna bild är ooold asså, haha men den enda vi har typ :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0