etthundraprocent

Lalala, lite tjat om att jag bör blogga har jag hört men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva liksom.
Idag ska jag spela match, typ 2,6 % taggad, awesome! Imorgon ska jag också spela match men där höjs taggningen upp till 6,7 %! Efter det ska jag nog ta mig till komet om jag hinner och orkar och köra lite fys med golfgruppen :). Och innan matchen idag (med snack om all procent) så måste jag plugga lite matte, prov på tisdag och jag ska ha MVG! Även fast procent är min svagaste länk så ska jag sikta mot stjärnorna nu. Wish me luck!



Jag och Sandra var otroligt taggad OCH otroligt snygga på NO-lektionen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där med att vi var otroligt snygga var väl inte direkt någon nyhet? :D

2010-01-16 @ 14:49:31
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

nej ifs men man måste ju hålla läsarna uppdaterade liksom!

2010-01-17 @ 15:48:05
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0