Happy 2010

Mitt första inlägg år 2010, shit pomfritt! Och i det har jag ingenting att skriva, jag bara kände att jag var tvungen. Jag menar det har ju redan gått 1½ dag in i det nya året.
  Mina fingrar är stenfrusna, så det är lite jobbigt att pressa ner tagnenterna men det funkar. Jag följde med mor min och handlade men jag fick ingen förvarning om att vi skulle slänga massa flaskor och sånt så jag kom utan vantar och höll på att döööö. Sen att bära två tunga påsar med 10 iskalla fingrar är inte så skönt  ska jag tala om för er! Men klaga ska jag inte sitta och göra nu, ska nog bli mer positiv detta år, så som en tjej på nyårsfesten sa. Numera ska jag sänka min klagonivå grovt! Den ni.

Okej, nyårspartajet då. Jag välkomnade mammas och pappas gäster vid halv sex och stannade och åt middag + efterrätt med dom. Efter det gick jag över till Hanna där Helena också var och åt en efterrätt #2. Efter det tog vi tre en tripp hem till Amanda där en himla massa människor var. Där blev det lite dans som jag och Elin tvingade fram, haha, och lite smällningar upp i luften. Trevligt var det! Morgonen efter var det grymt mycket folk hemma i vårt lilla hus men vi lyckades få frukosten att räcka till, haha :)

Ikväll blir det pulkaåkning igen skulle jag tro. Nu blev det ett himla långt inlägg här bara för det, enjoy! Adios



En av flera bilder från nyår vid tolvslaget :) Jag kör på ett stort gap.. Danne också haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0