Himlen är oskyldigt blå

Har ni sett min fina design? :) Emma slängde ihop en liten snygg medan jag satt och kollade på och fattade nada. Skönt och bli av med den där gröna, inget illla menat Sandra men den har jag tröttnat på så grymt mycket att jag inte ens ville gå in på min blogg, haha. Men Sandra och Emma är riktiga änglar som fixar mina designer, tack! :)
   Igår kväll kilade hem till Emma. Där blev det filmkväll med popcorn och mys. På natten fick jag sova på en otroligt skön säng, och otroligt trevliga marsvin, haha men jag ska inte klaga! :D Det var mysigt och vi sov inte bort hela dagen, kanon! På dagen kom Tovelito också och vi tog en tripp till donken och ltie sådant. Jag och Tove kör värsta terrängvandringen i typ 3 meters djup snö, sen upptäckte vi att det fanns en gångväg lite längre bort, great! Nu ska jag umgås med HELA min familj som är hemma tills några av dom sticker iväg, tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0