If you practise every day

-På väg hem från skolan, förbi dagis-
Liten tjej: Hejhej!
Jag och Sandra kollar och kollar bort
Samma tjej: Hejhej!
Kollar, kollar bort
Jag: Titta den där killen äter snö
Tjejen igen: Hejhej!
Jag och Sandra: Heej

Hahahahha lilla tjejen gav inte upp förän hon fick ett hej. Och vi tänkte inte ens på att vi borde svara, var helt inne i andra tankar. Hhahahahah stackarn! :D

Idag har jag haft matteprov. Jag pluggade som en galning igår men det gick ändå åt helvete, vad är det med mig och matte just nu? :( Jag brukar alltid vara bra på det! Dumma procent skiit.
  Det har inte hänt så mycket idag, dagen har gått fort. På musiken spelade jag gitarr tillsammans med Sandras trumkomp men eftersom Sandra är värsta proffisionella trumspelaren och jag inte lika proffisionella gitarrspelaren så tröttnade hon ganska fort på att vänta på att jag skulle lära mig. Efter halva lektionen böt vi till keyboard som vi kunde avancera på och spela upp för vår lärare! Djupt imponerad blev hon ska jag säga er, även fast jag spelade fel :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0