innebandyheeelg

Både idag och igår fick jag spela center på matchen (!!!). Igår gick det faktiskt helt okej, men inte så himla bra idag. Efter matchen idag så var det fys med golfen, eller jag trodde det skulle vara fys iallafall, men när jag kom dit så var det ännu mer innebandy i en timme. Men det är ju grymt kul så det gjrode inte så mycket för mig :) Dock tror jag inte att jag kommer kunna gå imorgon för att spela center är så jävla jobbigt ska jag säga er! Big cred till er som gör det för det är fan jobbigaste och svåraste positionen enligt mig.
  Bara en himla massa innebandy men thats the way I like it! Nu måste jag plugga matte och äta lite middag, sen kommer jag nog somna vääldigt tidigt ikväll, trött i hela kroppen!



snykkkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0