Jag är uttråkad

Extremt uttråkad är jag. Vandrar runt i huset och vet inte vad jag ska hitta på. Jag vill gå ut på en promenad eller något men det är alldeles för kallt för mitt humör. Om jag kollar på mer TV så svider mina ögon sönder och mitt huvud sprängs förmodligen. På datorn finns det ingenting att göra. Jag har försökt jobba lite i ondskan som vi hade i läxa innan jullovet men det går inte bra alls. Jag har städat huset (andra gången denna vecka) fast jag har inte dammsugit men det orkar jag inte. Jag har slut på idéer helt enkelt. Kanske ska lägga pussel haha. Fast det är rätt så tråkigt. Good. Så bra gick det med min positivitet men vad ska jag göra? Någon som vill gå ut och göra någonting med mig? Gå till ica, åka till jakan, någonting!

Kommentarer
Postat av: Elin

läs en bok eller spring till ica och köp godis :D

2010-01-07 @ 17:17:31
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0