Skol-DM

Imorgon är det skol-dm med skolan, tjoho :) Fett taggad jag är nu! Dock är det samling 20 över sju så någon trevlig sovmorgon blir det ju inte, men jag gör det ju för innebandyn och inte för typ skolan så det är lungan. 
  Idag har jag också spelat lite innebandy, åt helvete gick det men what can you do? Börjar bli ganska van nu :) Igår kväll tog jag en liten spontan tripp till Helena och busade runt lite på hennes msn med Mickan, lite småkul sådär :)
  Nej jag har ingenting att skriva om, nu ska jag sova, puuuuuuuss.


Photobooth är skoooj :D


Kommentarer
Postat av: Tove

fieeeeeeeeeerce!

2010-01-25 @ 17:07:47
Postat av: Jennifer

oooh yeah!

2010-01-25 @ 17:38:01
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0