What have I done today to make you feel proud?

Igår togs julgranen ner. Idag börjar innebandyträningarna igen. Julmaten är slut för länge sen. Skolan börjar imorgon. Nu försvinner julen helt och det enda vi har kvar är några månaders snö. Jag gillar snön men har faktiskt tröttnat lite smått på kylan. Nu kan gärna solen och värmen komma tillbaka :)
   Igår firade jag trettondagen hemma hos min moster. Påvägen hem hälsade vi också på farmor och väl hemma åkte jag och kollade på en krattig herrmatch. Men jag fick ju träffa massa trevligt folk (:
   Idag är det slappdag och sedan träning, wiiiiie. Jag längtar tills kvällen, vill spela!
Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Sandra

va? är det meningen att man ska fira trettondagen? :p

2010-01-07 @ 22:10:21
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ingen aning, vet inte ens vad det är för dag men vi gör det :D

2010-01-09 @ 15:02:32
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0