Where ever you are

Jag måste snart börja laga mat till åtmistone mig, pappa och mamma, sen också kanske min syster yster men jag vet inte vad jag ska göra. Några förslag skulle sitta fint? Som inte är för jobbigt att göra och något som vi har hemma :) hihi. 
 Efter min stora (förmodligen succe) matlagning så ska jag kila iväg till jakan och nörda lite innebandy med Helena. Helena är ju känd för sin innebandynördighet så henne kan man hänka på lite överallt :D 
 Jag måste plugga också, SO-förhör imorgon, muntligt :( Men jag orkish inte, är så duktig så jag skjuter ltie på det. Istället måste jag gå och rota i frysen, adjö.


I brist på bilder så får ni denna vackra från sjuan tror jag. Eller jag gissar på det med tanke på Amandas käre gamle mobil :)


Kommentarer
Postat av: amanda

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!! Jag gillar mina brillor, shit, jag kommer ihåg att jag tyckte att dom var jättetrendiga eftersom de var randiga. AAAAAAAAAHHHHH vad jag är patetisk! OMG!



Puss

2010-01-27 @ 21:38:38
URL: http://halonen.blogg.se/
Postat av: innebandynörden

haha ;) var fårdu alla bilder ifrån ? ;o haha amannda är det brillorna från statoil ? x) <3

2010-01-27 @ 22:04:08
Postat av: amanda

Hahahhaa omg hur visste du? :S <3

2010-01-28 @ 20:18:58
URL: http://halonen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hahah har mitt lilla lager här :D Amanda dom är grymt schtekiga! :) <3

2010-01-30 @ 10:15:24
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0