Dagen

Herregud vilken lång dag det har varit idag, en gaaalet sorglig dag som jag aldrig ville att den skulle ta slut. Men nu sitter jag här för första gången på massvis med timmar och inser att dagen är slut.
   Jag började med en bra start på dagen och vaknade av att pappa kom in och sa "skulle inte du vakna klockan sju?" fast jag egentligen skulle vakna klockan sex och gå kvart över sju. Hade tydligen glömt att ställa klockan så jag flög upp ur sängen och blev inte så snygg som jag önskat haha.
   I skolan så körde vi tre uppträdanden. Det roligaste var för åttorna konstigt nog haha, alla var taggade till niornas konsert men den blev inte så speciel. Efter alla konserter så gick vi till vårt klassrum och fikade med hela klassen. Helt plötsligt börjar alla säga hejdå, jag börjar apgrina så som massa andra. Faaan vad jobbigt.
   Stack iallafall hem, åt, somnade, vaknade så jag fick bråttom igen, åkte tillbaka till skolan, sjöng. Uppträdde för föräldrarna och syskonen och allt och den konserten var helt klart bäst! När den sen var slut började tårarna flöda igen. När några väl började få mig att skratta istället så kom en tjej och grät och sa "jag vill inte förlora alla mina vänner" och då började jag gråta igen. Himla gråtkalas där tills jag tillslut bestämde mig för att sticka hem för att få sluta på tårarna.
   Kom hem, drack lite cola, stack iväg till Görväln med Helena och Hanna. Där var en himla massa människor, från viksjöskolan, björkeby och fjällen. Började lite segt men kvällen slutade galet lyckad, jag ska fan inte tappa kontakten med alla dom där människorna! Det får jag inte. 
  
Nu sitter jag och käkar chips och dricker cola mohaha. Orkar inte läsa igenom inlägget men det är väl bara kanske Emma som har läst så så får det vara :) Toodeloo nu ska jag sova eller något vet inte vad, är för vaken för att sova men har en tävling imorn, bläää. Puss och bajs.

Kommentarer
Postat av: karke

hahahah poor little girl

2010-06-12 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0