det är trevligt att klaga :)

Fan när jag mår dåligt och är allmänt trött så blir jag bara negativ helt enkelt, Emma fick stå ut med lite av mina klagomål idag och jag ber om ursäkt käre du! Jag började skriva detta inlägg för att jag ville skriva av mig lite men redan nu har jag gett upp, orkar inte ens skriva av mig. Istället ska jag gå och borsta håret, tänderna och sen gå och lägga mig i min varma säng. Jag har lagt en skön filt där så sängen blir automatiskt 5 grader varmare, love it! Helt jätteonödigt inlägg blev det nu men sånt är livet. Blogghumöret är ganska doooooooooown.  

Kommentarer
Postat av: karke

naw jag älskar dig ändå! det negativa har kommit mer med tiden hhahah, men samtidigt kan du va en jävel på att va positiv så jag klagar inte :D så mycket......

2010-06-17 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0