don't stop me noooooow

hm...vad har jag att meddela er idag då? inte så mycket tror jag. Har haft en vanlig musikdag, fast vi fick sluta en timme tidigare, tjoho! Annars har det väl rullat på, förutom vår jävla hemkunskapslärare som är i en liga för sig själv, hon är dum i huvudet men jag orkar inte lägga ner mer energi på henne nu. 
   Nu efter skolan så ska jag iväg på en fysträning med damerna. Får väl se fall jag orkar keep up haha, hoppas på det! Min systers och min träning kanske har gett lite iaf, förhoppningsvis. Har ju ändå fått träningsvärk några gånger och det är lika med starkare, tjoho!!!!!!
   Nu ska jag tagga asoooooo, hare bra maaan!


I brist på intressanta bilder kan vi ju lika gärna ta chansen att skämma ut emma lite mer, varsågod! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0