fun of the day

Jag och Sandra - knallar till bussen. Ser bussen komma. Tänker att vi tar nästa och går långsamt. Bussen står kvar. Vi bestämmer oss för att kuta. Springer över bilvägen lite läskigt sådär. Kommer precis fram till dörren. Busschauffören kör iväg. Jag springer för att försöka banka in näven i bussens bak. Jävla busschaufför.

Jag och Sandra - går ut från kista centrum. På väg mot bussen. En äldre man kommer fram. Lägger en varsinn hand på mig och Sandra. Säger att vi är det vackraste han någonsin sett. Säger att han menar det. Säger att vi är väldigt vackra. Vi säger tack. Går därifrån. HAHAHA true story.

Jag och Sandra - står en bit ifrån bussen. Går mot bussen. Bussen stannar precis framför oss. Vi kommer först i kön. Bussen kör vidare en meter. Vi kommer inte längre först i kön. Jag och Sandra: "JAJA, OOOOOKEJ, PÅ DET VISET DÅ". Busschauffören skrattar. Några killar gick på före oss. En annan man lät oss gå på före honom. Lite kul sådär.

Kommentarer
Postat av: Sandra

we are so good-looking :D

2010-06-06 @ 22:01:46
URL: http://sandrakimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0