haaaaaard work, work!

Jag vaknade nyss med ett ryck och tänkte att jag hade försovit mig och skulle till jobbet. Men istället hade jag bara somnat några timmar i soffan efter en tuff dag på jobbet (haha). Sicken tur duuu!
     Har ju börjat jobba nu för er ovetande, på Dormy. Dagarna flyter väl på, får mig ett litet träningspass varje dag när jag dammsuger halva butiken men det är väl bra det för jag skippade fysträningen igår (: 
     Jag börjar sju varje dag och slutar tolv så jag har ju hela dagen på mig efteråt, igår var jag med empotempo och imorgon ska jag kanske spela lite golfer med Ida. Trevligt trevligt, längtar bara tills jag får my money moahaha, mitt hellediga sommarlov börjar den 16 juli!


chips är gott. jag är tjock. jag är trött. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0