I'm flying high, I wonder why

Idag har jag varit ute på golfbanan och spelat en tävling "två generationer" med mamma. Vi spelade helt okej och fick tydligen pris haha. Men vi tyckte inte att vi spelade så bra så vi stack hem men så smsade Ida mig och sa att vi fick pris när vi reda var hemma haha. Aja, sånt är livet :) Vet inte fall priset gick vidare eller fall vi får hämta det senare.

Imorgon ska jag ut dit igen och ha träning och sen kanske spela ännu en tävling men får se hur det blir med den, ska isåfall rycka in i ett lag som behöver spelare. Efter det blir det iallafall grillning med mina älskade pussgurkor om vädret håller sig :)))))))))


Kommentarer
Postat av: karke

om vädret håller sig????????????????????????????????????????????? jag trodde de va spikat

2010-06-12 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0