Ska på träning

Igår vad jag på en liten fysträning, det kändes lite som en mjukstart men fick ändå träningsvärk i låren haha! Lite jobbigt att få upp och ner på vår ställning som finns där med kören men helena skapade värsta smarta trappan (y)
   Nu snart ska jag iväg igen och måste lösa en stooooor fråga, vad ska jag göra för middag? Middagen idag måste inträffa redan klockan fem idag, hm....en klurig en! smsa ALLA era idéer, puss puss lovers!

P.S. det finns 199 taggade bilder på mig på facebook just nu och det skulle ju vara lite coolt att ha 200 så någon mysig person kan ju få ladda in en skitsnygg bild på mig så blir den min tvåhundrade (först till kvarn nu allihopa!) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0