dad

Igår:
- Jag går lite oskyldigt och dricker vatten när jag går runt ett hörn. Plötsligt hoppar Tove upp framför mig så jag blir så rädd och skriker och sprutar en liten skvätt vatten i ansiktet på mig själv. Alla stannar upp och undrar vafan som har hänt hahah.
- Tilda blir lite småsur för någonting och siktar en liten knytläve mot min mage men där är min innebandyklubba och hand ivägen så hon slår rakt in i dom istället. Tilda fick ont!
- Vi kör en springövning och Anna slipper vara med och springa under en omgång, hon slänger sig ner på rumpan och stönar "oooh yeaah".
 HAHAHA roligaste träningen på länge :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahah

2010-03-26 @ 23:00:21
Postat av: Anonym

:(

2010-03-27 @ 00:32:05
Postat av: t-bags friend t-man

ibland lyckas man :D

2010-03-28 @ 00:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0