I could only try to please my self

Inom de senaste 24 timmarna så har jag hunnit gråta 3 gånger, är inte det lite imponerande? alla gångerna av helt olika anledningar, första för att jag hade ont, andra för att jag skrattade så mycket och tredje för att jag nyss kollade på "I taket lyser stjärnorna". Det måste nog vara den bästa svenska filmen som jag har sett, den är faktiskt BRA! så jag ska inte säga att alla svenska filmer suger :)
   Jag vrickade min redan vrickade fot igår när vi spelade match (därav gråt number 1) så idag när vi spelade fotboll så gick det inte så bra. Apont gjorde det när jag sparkade till bollen! På NO:n så höll jag på att dö av garv, jag var väldigt hungrig och trött ifs, men vår lärare ställde sig med röven rakt ut mot Emilie. Sen när vi garvat lite åt det ett tag så sätter hon sig på huk så vi får skåda ett väldigt fint butcrack! Det var några himla roliga minuter jag hade där, hahah :)

Ikväll ska jag till Tove och träffa henne och Emma, och kanske Sandrejja vi får seeeeeee. You don't care anyway so good bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0