It's the thrill of the fight

Igår var jag i Kista med Sandra och Emma. Fick med mig ett par lila converse hem nu, tänkte eftersom min syster har blå så kan vi säkert dela, hihi :) Vill dock ha vita också i think men det får jag vänta med isåfall. Jag hittade också jeansjackan som jag sett på nätet och I want it! Får se fall jag tar fram lite av mina sparpengar (som jag inte sparar till någonting) och köper den.
   Idag ska jag åka en snabbis till jakan förhoppningsvis och kolla på present till min syster som fyller år på onsdag, glömde bort att kolla efter det igår, inte bra! Efter det ska jag träna lite golf och spela lite innebandy med min golfgrupp, trevligt trevligt. Avslutar väl dagen med lite engelskaboken som jag ligger efter i. Försökte läsa igår under earth hour men det var lite svårt..
Och det var min helg det, trevligt att få läsa om va? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lila converse är skit snyggt! :D

2010-03-28 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0