Lit up the world as I fell asleep

Idag har jag varit ute och solat, asskönt :) Släpade fram en solstol och la mig där med jackan på och njöt, det var riktigt skönt! Lite blåsigt på sina ställen och man kunde inte direkt ligga i bikini hahah men vårkänslorna börjar deffinitivt närma sig!
   Snart ska jag nog åka iväg till stadium och kanske apoteket (om det är öppet) och hitta lite nödvändiga saker som jag har längtat efter i flera veckor medan mitt barnbidrag varit slut! Ikväll måste jag sova tidigt för vi har samling åtta eller nåt sånt på söndag i Huddinge, tjoho! Igår var jag hemma hos Tovelito och kollade på hitta nemo, riktig humor i den filmen asså hahah.


El springo is getting closer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0