Träävlig dag du

Idag har varit en trevlig dag :) Den började med att jag vaknade tidigt och åkte iväg till Huddinge där vi spelade en hyffsad match. Efter det stack laget till stjärnhuset och käkade innan vi åkte vidare till nästa match i viksjö som var riktigt bra otroligt nog. Lika mot förra årets sm-vinnare tydligen, inte illa :) Efter det så åkte jag hem och duschade sen tog jag en liten tripp till Kista all by myself, det är riktigt najs att åka själv ibland asså! Fick med mig hem ett par jeans, en jacka och ett värmeskydd för håret, nu vill jag bara hitta den där dumma jeansjackan som jag hittade på nätet igår! Och så har det ryktats om att pappa kan betala 500 kr om jag vill ha ett par converse, inte illa pinkat där :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0