And I'm always gonna wanna blow your mind

Hoooolaaa. Känner att det var ett tag sen jag skrev, men det kanske det inte var, i don't know :) Har hänt galet mycket den här vecka iallafall! Massa sex-talk med Olle Waller, nationellaprov, spexfoto och bäst av allt: BALEN!
    Balen var grymt kul, blev först sminkade hos helenas mammas kompis och fixade oss där och allt och sen tog vi oss till balen. Där åt vi massa mat och dansade hela kvällen. Mina fötter var helt söndermosade igår när jag kom hem och nu har jag upptäckt två blåmärken haha! Den första dansen med vals och allt så var det så trångt så alla klev på alla men sen i slutet när det var "fri" dans så hoppade allt på mina fötter galet mycket asså hahha. Men det var riktigt skooooooooooj.

Sen idag hade vi spexfoto, skulle först vara med i bi-gänget och ha en skyllt där det stod "nu sticker vi" men jag trodde att hela klassen skulle göra det men så fick jag reda på att det inte var så många så då hakade jag på och var "dagen-efter-balen" istället haha. Får se hur fotot blir, mycket spännande haha :)

Imorgon ska vi fira Emma och Sandra med antingen grillning om det blir bra väder eller dra oss hem mot majj :D Ikväll ska jag bara lata mig, måste duscha (lite äckligt att jag inte har gjort det än i knooow) och så måste jag packa upp. Har fortfarande väskor från Skåne och så två väskor med massa balkläder och smink och allt.

Långt inlägg blev det men ni kan iallafall få en bild att njuta av som belöning, puss och hej :D


Jag, Felix och Malin från balen. Haha galet snygg bild, en liten chansning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0