För jag är braaa

tjooo bräää! vet ni vad duktig jag har varit idag då? jag har städat så fint så fint :) fick ett litet ryck ett tag tills jag blev trött och inte orkade städa mer. Jag städade iallafall mitt rum, köket, vardagsrummet och ett av badrummen. Vissa ställen bättre än andra, så nu ser min säng riktigt lockande ut helt nybäddad och allt!
     Vad mer...? kommer inte på så mycket mer trevligt som har hänt, har haft en redovisning och en uppspelning av pjäs idag, riktigt mysigt duuu. Juste, fick höra att käre Eric Saade kommer till Farsta och ska sjunga och signera på lördag hihi så vi kanske ska dit. hahahaha börjar bli lite töntvarning på oss nu men han är snyggsnyggsnygg!

Nu ska jag hitta på något att underhålla mig med tills jag blir trött, simma lugnt!




två bilder från skolan idag tagna från Elin (klicka), den sista från pjäsuppspelningen, riktiga snyggingar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg dubbelhaka jag har där! :D

2010-05-28 @ 06:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0