I break the rules but I don't care

kom precis hem från träffen där några trevliga människor har haft en liten spelning. inte så mycket publik som jublade men det var finfin musik haha! efter det gick jag, tove och sandra runt lite och fotade i väntan på bussen, mycket fina bilder!

idag på dagen skrev jag ett matteprov som gick helt åt H-E-L-V-E-T-E och det suuuuger för jag ville ha mvg på det för en chans med mvg i slutbetyg men nej nej, den chansen är borta nu. aja, får nöja mig med vg. som jag kommer få i slöjd också, och spanska. och tusen andra ämnen, gaaah. jaja, nu ska jag kolla på desperete housewifes. mycket fint inlägg det här må jag säga, med bara en massa småbokstäver och allt sådant fint men jag orkar inte riktigt bry mig om vad jag skriver för skit i denna blogg just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0