Maj månad

Idag var Olle Waller himself i vår skola och pratade om sex och lite annat sådant trevligt. Det var lite roligt faktiskt förutom att det finns så omogna människor i denna värld så ibland är det för jobbigt asså.
  Anyway, efter snacket fortsatte vi snacka lite mer med Brittan om spexfotot och har nu bestämt oss för att vi ska var bin haha. Får se hur det kommer sluta men men, det blir säkert lite trevligt :) 
  Vi fick också tillbaka våra mattenationella idag och jag fick MVG!!!! YAAAAAAAAY, jag skrek ut "VA?!" när jag såg resultatet och skakade efteråt hahaha, fyfan vad naaaaaajs vad glad jag är! 
  Efter skolan åkte jag och Sandrejja till jakan och inhandlade lösögonfransar till balen och skosnören till ett par converse jag har hittat, did i tell ya? Jag hittade ett par fejkconverse (hehe) här hemma och några jackor också så dom sakerna förklarar jag härmed mina och conversen ser faktiskt inte alltför fejk ut med dom nya skosnörena, bara lite...(:


Bild från förra året eller nåt som numera är i vår kära kallender som Jessica har gjort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0