proud girl

Orientering på okänd mark idag och det var gryyyymt jobbigt. Även fast jag följde efter alla och inte ens kollade på kartan en enda gång så var springande det jobbiga. Jag hängde på tre vältränade tjejer och en bunt fotbollskillar så när jag sprang i deras tempo höll jag på att dö haha. Fan vad pinsamt asså! men hårdträningen är ïgång nu inför beach 10. Ska nog ut och springa med min syster imorgon och börja om på mitt godisförbud nu. Höll det i kanske 4 månader, sen sprack det på ett golfläger haha :) Men nu är jag back on track, nu jävlar, det är inte ens så jobbigt att ha godisförbud, är man väl inne i det så flyter det på!
   Nu måste jag hoppa på matten igen, prov imorgon och det skulle inte sitta fel med ett MVG :) pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0