The way you move aint fair you know

Idag har jag stått en timme vid en loppis i jakan. Sålde inte en enda grej och höll på att somna, men men :) efter det stack jag hem och sov lite och sen har jag inte gjort så mycket mer, mina söndagar lyckas ofta bli latdagar asså. Kom nyss på att jag borde läsa i min lilla bok så det kan jag ju göra så jag får lite nyttigt gjort iallafall.

Igår kom lite fina flickor hem till majj och vi firade Emmas och Sandras födelsedag. Tror dom blev glada för presenterna så det var ju kul! Vi spelade lite hemmagjort "med andra ord" hahaha, jag och Sandra var awesome asooo!

Det var allt, simma lugnt! :D



Fan att det inte kunde bli någon lite finare sånhär bild då!


Kommentarer
Postat av: Sandra

a vi var fan grymma på att förklara måste jag säga! och komma på ord som trämynningsfilosof och hudkrämsrengörare hahaha

2010-05-09 @ 18:57:40
Postat av: Jennifer

hahaha jaa grymma :D

2010-05-09 @ 20:28:59
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0